vineri, 20 februarie 2015

IERTARE şi IUBIRE - activitate practica

V-am mai vorbit despre această activitate aici (Teaching Kids Forgivness). Nu am timp să fac traducerea, dar din imaginile de acolo vă puteţi da seama cum se face.
Ce am adus nou, este faptul că am realizat un alt şablon, care mi s-a părut mai potrivit. Vi-l ofer cu drag şi vouă, celor care vreţi să lucraţi cu copiii.
Activitatea se poate face când vorbiţi despre Duminica Întoarecerii Fiului risipitor, Duminica Iertării sau despre iertare în general.
Dumnezeu este Iubire, iar iertarea lui este nemărginită.

Iată şablonul pe care îl puteţi folosi. În interiorul inimii, copiii au scris IUBIRE şi/sau alte cuvinte pe care le-au asociat cu Dumnezeu în urma discutării Parabolei Fiului risipitor:


Şi iată cum ne-au ieşit nouă (grupa de 7-9 ani):


Natalia Corlean, 

Niciun comentariu: